woensdag 30 oktober 2013

Sprei update en twee sjaals.

Ik blijf het heerlijk vinden om in een vrij uurtje de haaknaald op te pakken en zo heb je haast ongemerkt weer een aantal projectjes af.
Zoals deze sjaal;
Vorige jaar had ik namelijk heel veel prachtige aqua blauwe bollen Eskimo Drops gekocht. Het was de bedoeling om een vest te haken, maar na twee keer uithalen doordat het de verkeerde maat werd en een derde keer uithalen omdat de pasvorm niet goed was, was ik er helemaal klaar mee. Alles uitgehaald en de bollen in een tas weggestopt. Zonde natuurlijk van die mooie wol, vest zou het niet meer worden, een sjaal lukt altijd! De kleur is trouwens in het echt wat feller, altijd lastig om goed op de foto te krijgen.

Deze wol had ik een tijdje geleden gekocht, duur bolletje, 9 euro, maar zoo mooi!

En dan ga ik ondertussen gewoon door met mijn sprei in wording. Ik heb nu 33 vierkantjes af. Plan was om er 140 te maken, maar dat lijkt wel erg veel... Nou ja ik ga maar gewoon door, tot de wol op is!

Groetjes,
Jantine

1 opmerking:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...