donderdag 17 oktober 2013

Duo handschoenen en grijze slofjes.


Ja ik blijf handschoenen en slofjes haken,
want we zullen het deze winter zeker weer nodig hebben:-)
Deze handschoenen horen echt bij elkaar, ze zijn namelijk helemaal kleursymmetrisch (is dat een woord?)
Ik kan het niet helpen, na stoere kleuren als blauw en groen gebruikt te hebben voor een haakwerkje moet ik snel weer aan het roze!
Deze slofjes zijn grijs met roze, geslaagde kleurencombinatie vind ik.


Te koop in Mijn Haakwinkeltje
Groetjes,
Jantine

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattige slofjes! Die zijn vast leker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! En ik vind die kleursymmetrische handschoenen geweldig bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat warme handen én voeten hebben :-) Tof die handschoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi die handschoenen, is dat een stukje tapestry haakwerk?
    Bedankt nog voor je reactie op mijn blog. Ik heb een gratis website aangemaakt van mijn webwinkel. Mijn dochter doet de aankleding. Fijn dat ik met vragen bij je terecht kan! Heel aardig. Hoe loopt jouw shop? Je hebt echt een super leuk winkeltje met prachtige produkten! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je complimenten! Ik weet eigenlijk niet wat tapestry is, maar het afwisselend vaste en lossen.
      Super leuk dat je een winkeltje aan het op starten bent, succes er mee!

      Verwijderen
  5. Wat een leuk blog heb je, ben gelijk volger geworden.
    Je sloffen zijn geweldig geworden. Mooie kleurencombinatie grijs/roze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sanne! En leuk dat je volger bent geworden :-)

      Verwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...