donderdag 1 november 2012

Gehaakte bloemenvaasjes

Ik zag dit gehaakte vaasje staan op de blog Jenins.nl, zo leuk! Gewoon van een bierflesje en wat mooi dik katoen.
Nu was ik van plan om twee vaasjes te haken, maar toen ik halverwege de tweede was, bleek dat ik te weinig wol had om de tweede mooi af te maken. Hmm dilemma, bolletje wol er bij kopen, het bij 1 vaasje laten (vond ik een beetje magertjes, het is een cadeautje), of een een ander vaasje zoeken. Het laatste zo als jullie zien gedaan!




2 opmerkingen:

  1. owww jantine hartstikke leuk gedaan ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hardstikke leuk hoor!!
    ik zit er ook over te denken om de bloempotten om te haken..
    lekker in de kleuren die passen in huis en het staat zo vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...