maandag 23 april 2012

Haakwerkje

Al jaren is haken een ontspannende hobby van mij. Met allerlei mooie bolletjes wol maak ik een knuffel, portemonneetje of een sleutelhanger. Op een gegeven moment kun je gewoon niet meer met een cadeautje uit de winkel aankomen op een verjaardag, maar moet het iets zelfgemaakt zijn! Verslavend is het.
Voor nu een bloemhanger die ik nog maar net klaar heb en nog geen bestemming voor heb, maar elke kamer opfleurt dus dat moet eigenlijk geen probleem zijn. Het patroon is van Lucy en kun hier vinden. Het bevat een zeer duidelijke beschrijving met veel foto's.
Veel van mijn haakwerkjes stel ik beschikbaar voor de verkoop in mijn webwinkeltje 'Het Roze Haakje'. 




++ Jantine van Middendorp

1 opmerking:

  1. Ook dit patroon heb ik in mijn map zitten om in de toekomst te gaan maken. Daar wordt je toch vanzelf vrolijk van!!!
    Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...