donderdag 23 augustus 2012

Planten op mijn balkon

Over: Planten
De laatste tijd heb ik voor mijn gevoel mijn blog een beetje verwaarloosd. De combinatie van een kapotte laptop en weinig tijd en/of energie heeft er voor gezorgd dat ik weinig heb geschreven. 
Maar daar kan natuurlijk ook weer maar zo verandering in komen! Daarom vandaag gelijk iets fleurigs. Dit zijn de planten die op het moment op mijn balkon staan. Op bovenstaande foto de Blue Tipped White Aster. Ik heb vier grote bloempotten met deze bloemen, erg mooi!
En dan heb ik nog drie zonnebloemen. Nog niet in bloei, zoals je onder kunt zien, maar ik hoop dat er ter zijner tijd een mooie zon uit komt.
Allemaal een fijne zomer(vakantie) gehad? 
En laten we hopen op een mooie nazomer!


4 opmerkingen:

  1. als je een kapotte laptop hebt kun je hier niets aan doen hoor, wat een prachtig bloeiende aster zeg, mooie foto's en een lieve groet van jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Ben benieuwd hoe ze er nu bij staan..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet meer zo mooi kan ik vertellen;) Mijn balkon is helemaal winterklaar!

      Verwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...